Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- opracowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i trwaniem stosunku służbowego funkcjonariuszy w celu przekazania tych dokumentów funkcjonariuszom oraz do Pionu Głównego Księgowego,
- opracowywanie dokumentacji związanej z udzieleniem funkcjonariuszom SG nagród i wyróżnień w celu przekazania tych dokumentów funkcjonariuszom,
- opracowywanie analiz, sprawozdań, zestawień i informacji w celu przekazania ich do Pionu Głównego Księgowego lub do Komendy Głównej,
- obsługiwanie w zakresie kadrowym funkcjonariuszy NoOSG w celu załatwienia spraw personalnych,
- prowadzenie teczek akt osobowych funkcjonariuszy w celu przechowywania dokumentacji.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie średnie;
- Co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w administracji lub pracy biurowej;
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- samodzielność;
- rzetelność;
- umiejętność organizacji pracy;
Wymagania pożądane:
- Znajomość przepisów dot. Straży Granicznej.
Oferta powinna zawierać:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów świadczących o kwalifikacjach kandydatów.
Dokumenty należy przesłać w terminie od 11.01.2023r. do 27.01.2023r. pod adres:
Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
Kancelaria Jawna
ul. Poprzeczna 1
66-600 Krosno Odrzańskie
lub złożyć osobiście we wskazanym terminie w kancelarii Nadodrzańskiego Oddziału SG z dopiskiem „Oferta pracy”
Dodatkowe informacje:
- wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 3543,74 zł. brutto + dodatek za wysługę lat,
- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30;
- budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych;
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6 %;
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego,
- rozpatrzeniu nie będą podlegać ofert niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych data i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
- Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego,
- przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.